Heeft uw paardenvrachwagen een storing?

Heeft uw paardenvrachtwagen een storing? Dat is natuurlijk erg vervelend. Om u toch weer op weg te kunnen helpen staan op deze pagina een aantal telefoonnummers van instanties.

Heeft uw een nieuwe paardenvrachtwagen een storing?
Ga dan naar punt 1.

Heeft uw gebruikte paardenvrachtwagen een storing?
Ga dan naar punt 2.

Heeft u een probleem met de paardeninrichting of paardenopbouw?
Ga dan naar punt 3.

1. Heeft uw nieuwe horsetruck een storing?
Omdat u standaard twee jaar garantie op uw nieuwe Renault auto heeft, kunt u voor een storing met uw nieuwe horsetruck bellen met de Renault Route Service (binnenland: 0800 – 03 03 of buitenland: +3120 – 65 35 100). De Renault Route Service is onderdeel van de garantieperiode en dekt onder andere:

– Hulpverlening ter plaatse;
– Vervoer van uw auto naar een Renault-dealer of erkend schadebedrijf in de directe omgeving;
– Vervoer van bagage en inzittenden (Let op: Renault Route Service biedt geen vervangend vervoer voor uw paarden aan);
– Vervangend vervoer waar nodig (maximaal drie dagen);
– Hotelovernachting waar nodig.

Het is eventueel ook mogelijk om het Renault Route Service plan te verlengen.  Voor meer informatie over deze verlenging kunt u vrijblijvend contact opnemen met Renault Terwolde Hoogeveen (0528 – 29 97 70).

2. Heeft uw gebruikte horsetruck een storing?
Indien u een tweedehands auto met garantie bij ons aanschaft wordt uw auto automatisch door ons ondergebracht bij Pechhulp.nu en betalen wij voor u een jaar lang de abonnementskosten. Met dit abonnement kunt u bij een storing bellen naar +316 11 88 44 44. In dit gesprek wordt gevraagd naar uw exacte locatie en het kenteken van de horsetruck. Wanneer u vervangend vervoer wenst kunt u dit tijdens het telefoongesprek tegen voordelig tarief regelen. Let op: Pechhulp.nu biedt geen vervangend vervoer voor uw paarden aan.

Uw Pechhulp.nu abonnement is geldig in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, San Marino, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

3. Heeft u een probleem met de paardeninrichting/paardenopbouw?
Neem bij een probleem met de paardeninrichting/paardenopbouw rechtstreeks contact met ons op. Wij kunnen dan samen met u een afspraak voor reparatie inplannen. Bezoek onze contactpagina voor al onze contactgegevens.

Comments are closed.